Sunday, June 12, 2016

61%-39% ήταν στο δημοψήφισμα, όχι 62%-38%


2 Ιουνίου 2016 - facebook

61%-39% ΗΤΑΝ

Θα άξιζε πιστεύω να μελετήσει κανείς ακόμα και επιστημονικά* πως το 61%-39% έχει γίνει - ίσως και για την πλειοψηφία - 62%-38%.

Και όχι μόνο από αντιμνημονιακούς οι οποίοι
1. έχουν την τάση να τα φουσκώνουν & να τα παραποιούν κατά το συμφέρον τους αφού θεωρούν [λενινιστικά] πως το ψέμα είναι αποδεκτό καθώς ο σκοπός είναι ανώτερος
[ακόμα και τέτοια "μικρά", η φιλοσοφία του "ακόμα και μιά ρωγμή"]

2. συγκριτικά αγνοούν-περιφρονούν ανώτερα [δυτικά] μαθηματικά όπως της πράξης της στρογγυλοποίησης όπου το 61,3% είναι 61% και όχι 62% (άντε ρε!!!)
Βλέπω ακόμα και μνημονιακούς να το αναπαράγουν.
Αίσχος.
Ρώτησα μερικούς, οι περισσότεροι μου είπαν πως το αγνοούσαν πως ήταν 61%.
Δεν νομίζω πως το αγνοούσαν, αλλά πως σιγά-σιγά το ξέχασαν, λόγω του μηχανισμού διείσδυσης της άλλης άποψης του αντιπάλου.


Πολλοί το θεωρούν ως θέμα επουσιώδες. Αλλά δεν είναι. Δείχνει πως διαδίδονται και παγιώνονται λάθος αντιλήψεις. Τους μηχανισμούς.

Το φαινόμενο μου φαίνεται να έχει αντιστοιχίες και με αυτό του -αι και -ε. Το οποίο με εκνευρίζει πολύ όταν το βλέπω.
Στην γενιά μου τουλάχιστον, ήταν αδιανόητο να κάνει κανείς τέτοιο λάθος, ακόμα και κακός μαθητής.
Τώρα φαίνεται πως διαδίδεται και αυξάνεται συνεχώς, ακόμα κι εγώ έχω πιάσει τον ευατό μου να ξεφεύγει κάποιες φορές και όταν ξανακοιτούσα το κείμενο πριν το κάω post χτύπαγα το κεφάλι μου πως έγινε!
Το κολλάει ο ένας από τον άλλο;
Το εξήγησα με το ότι φαίνεται πως η σωστή ορθογραφία έχει να κάνει και με την εικόνα - αν έχει υποχωρήσει σε καποιο % στον γραπτό λόγο η σωστή εικόνα, μετά το συνηθίζεις & επηρρεάζεσαι σε βαθμό που μπορεί να το κάνεις και συ.

Όσο περισσότερο δηλαδή βλέπεις το λάθος -ε / -αι ή το 62% τόσο περισσότερο το αναπαράγεις.

_
* πως είναι για παράδειγμα με τις θεωρίες διάδοσης των μολυσματικών ασθενειών και επιδημιών όπως π.χ της χολέρας, της πανούκλας, του σύριζα κοκ